Своє серце віддаю дітям!

Вчитель математики та інформатики.

Робота за компю'тером 6 клас

Завдання під час карантину 21.01.21

Виконати тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8209562


Завдання під час карантину 14.01.21

Опрацювати презентацію та письмово дати відповіді на запитання слайду 24(в зошит)

12.05 -15.05

Інформатика 6

опрацювати тему: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч





4.05- 08.05


опрацювати тему:  Підготовка вхідних даних та тестування програм


27.04- 30.04

Переглянути презентації

Здати казку - " Колобок", виконанну в програмі Scratch . 

tanya.gladish.1981@gmail.com

Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=825786

  

06.04- 10.04

Тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=370456

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=735929

Доброго дня шановні учні! Передивіться презентацію до уроку, уважно прочитайте опорний конспект, виконайте завдання з ком'ютером та домашнє завдання, зробіть скріншоти виконаних завдань та тестів,підпишіть їх своїм прізвищем та надішліть їх вчителю tanya.gladish.1981@gmail.com на перевірку до 02.04.2020 р. Дякую за розуміння :) З повагою Тетяна Дмитрівна 

  

  

 
Скретч он-лайн: 

Скачати програму Скретч2: 
https://scratch.mit.edu/scratch2download

Тести

https://naurok.com.ua/test/start/60423
https://naurok.com.ua/test/start/63872
https://naurok.com.ua/test/start/58585











 Виконати інтерактивні вправи за посиланням :

Розділ 3 Алгоритми та програми

Домашнє завдання до уроку №32-33

2. ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі 
Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою,
 виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього
 вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
       Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
       5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
6. Створення програмного продукту.
            Персонажи скачуємо за посиланням:

Основні поняття комп'ютерної графіки

Комп'ютери та зображення 

Тест "Чи залежний ти від Інтернету?"

https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/20-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-%D0%B2%D0%B5%D0%B1-%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-1-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82-%D1%87%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%82%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%83?authuser=0


Кібербулінг.

 
https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/20-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-%D0%B2%D0%B5%D0%B1-%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-2-%D0%BA%D1%96%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3?authuser=0


Виконайте завдання з інформатики 6 клас:


- складіть пазл, зробіть скріншот і перешліть його на адресу gladish15.blogspot.com

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=306f32e2b49

Комментариев нет:

Отправить комментарий

http://sch2.ltedu.vn.ua/