Завдання під час карантину 14.01.21
Опрацювати презентацію та письмово дати відповіді на запитання слайду 24(в зошит)
12.05 -15.05
Інформатика 6
опрацювати тему: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч
4.05- 08.05
опрацювати тему: Підготовка вхідних даних та тестування програм
27.04- 30.04
Переглянути презентації
Здати казку - " Колобок", виконанну в програмі Scratch .
tanya.gladish.1981@gmail.com
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=825786
06.04- 10.04
Тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=370456
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=735929
Доброго дня шановні учні! Передивіться презентацію до уроку, уважно прочитайте опорний конспект, виконайте завдання з ком'ютером та домашнє завдання, зробіть скріншоти виконаних завдань та тестів,підпишіть їх своїм прізвищем та надішліть їх вчителю tanya.gladish.1981@gmail.com на перевірку до 02.04.2020 р. Дякую за розуміння :) З повагою Тетяна Дмитрівна
Скретч он-лайн:
Скачати програму Скретч2:
https://scratch.mit.edu/scratch2download
Тести
https://naurok.com.ua/test/start/60423https://naurok.com.ua/test/start/63872
https://naurok.com.ua/test/start/58585
Виконати інтерактивні вправи за посиланням :
Розділ 3 Алгоритми та програми
Домашнє завдання до уроку №32-33
2. ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі
Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою,
виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього
вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
6. Створення програмного продукту.
Персонажи скачуємо за посиланням:
дід
- http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/3/122/168/122168520_0_8d925_42306984_XL.png
ведмідь
2. ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі
Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою,
виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього
вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
6. Створення програмного продукту.
Персонажи скачуємо за посиланням:
Персонажи скачуємо за посиланням:
дід
- http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/3/122/168/122168520_0_8d925_42306984_XL.png
ведмідь
Основні поняття комп'ютерної графіки
Комп'ютери та зображення
Тест "Чи залежний ти від Інтернету?"
https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/20-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-%D0%B2%D0%B5%D0%B1-%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-1-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82-%D1%87%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%82%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%83?authuser=0
Кібербулінг.
https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/20-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-%D0%B2%D0%B5%D0%B1-%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-2-%D0%BA%D1%96%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3?authuser=0
Виконайте завдання з інформатики 6 клас:
Комментариев нет:
Отправить комментарий